tack sanna för en rolig kväll. Tack alla andra också=)

Igår bjöd dagen på annandagsfotboll och jessica kom och hälsade på.

Sen blev det kalkonmiddag hos rolf och bettan.
Stefan kusiner vad där och hälsade på.

Gick till Sanna på kvällen. Riktigt trevlig kväll med mycket prat
och härliga människor. Blev en liten sväng till ceema.
Sen kom Nathalie så åkte med en sväng.

Idag har det inte hänt allt för mycket utan bara tvättat.

Men nu blir det en kväll att unna sig själv för min del.
Sitter med blekning i håret (ville få bort de mörka slingorna).
I ansiktet sitter en ansiktsmask som snart ska sköljs bort.
Ska nu hälla upp vattnet för att ta mig ett fotbad.

Sen ska jag se om jag kan få ihop nåt gott att äta.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0