mys med erik,oskar och lille..

Klarade lite mer på träningen nu i onsdags.
Även att det var mer kondition. Nöjd och glad för det.

Igår så blev det jobba och sen hem till Emelie.
Där det bjöds på mat och sen till färgning och klp
av Emelie. Så blev några timmar. Roligt=)

Idag har man varit i koverhult och varit lite barnvakt.
Två febriga snorgrisar och lille såklart.
(lite ångest bara när jag tog miste på vem som va vem)
Mysigt och härligt.. men fick dock lämna stefan och
nissarna efter ett par timmar då jobbet kallade.

Efter nu så har jag varit hemma hos Sanna och kollat
på en film med Jessica och Patrik också.
Bra film får jag lov att säga.(trots att jag inte såg hela;)...)

Imorgon blir det jobb igen och sen kommer Hanna=)

God Natt nu alla glad.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0