Hello =)

Nu har man antligen borjat vanja sig vid att prata engelska och att ignorera alla konstiga typer.
Alla erbjuder ju skjuts p[ moped och i bil, Men du kan vara lugn mamma. Ingen moped for oss inte.

Hittills har allt varit bra, lite synd att stranden inte ar sa fin, men hotellet ar bast i Bali enligt alla fran australien som vi pratat med sa.. Mysigt nar solenedgangen gar ner och man sitter vid hotellbaren och kollar pa den.

Stefan har shoppat ganska mycket hittills, sjalv har jag tagit det lite lugnare. Bara kopt lite saker och inga klader.

Nu ska vi snart ut och ata far se vilket stalle vi tar i dag. Har hort om sa manga.

Idag hade vi namligen en shoppingdag, men det va valdigt varmt sa blev ett dopp i poolen sen.
Gav upp ganska snart efter att alla drog i en som om man vore en liten leksak.

En dalig nyhet ar att jag brant mig lite sa vi far se hur det ser ut sen. Inte mycket sa det ar ju bra i alla fall.

\Tanker pa er dar hemma. Mamma glom inte att ge mormor och Marize en kram fran mig.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0