............

Nu har jag inhandlat lite till spakvällen jag funderar på att ha:D
haha.. Får se hur det blir med min planering.

Igår bjöd Stefan på mat. Sara och jag var vipgästerna
och det blev färsk potatis med sill, gräslök och gräddfil
som förrätt. (brukskinka för min del.)
Varmrätten blev potatisgratäng med grillad fläskytterfilé
och sallad. Efterrätten blev en glasstårta.

När stefan och Petter gick till fotbollen så satt
Sara och jag kvar på altan och njöt av stunden med
prat och lite vin. (Väldigt lite vin.. faktiskt.. inte nått för oss.)

Idag har Steffe och jag varit i kalmar och shoppat lite.
Äntligen har min älskling köpt lite kläder, skor, jacka och badshorts.
(Även om badshortsen var VÄLDIGT speciella.)

På hemvägen så blev det grillning i Koverhult och tårta
som vi köpt med oss. Tårtan var världsklass..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0