Äntligen min lediga måndag.

Ifredags efter jobbet stannade jag till hos Nathalie
på hemvägen. Vi satt och pratade lite och kollade på idol.

Ilördags efter jobbet så blev städa, baka och laga mat tills
Sara och Freddy kom på middag.
Rolig kväll och maten slank ner:D (Kladdkakan med)

Igår kom mamma och pappa så vi bokade utlandsresa
för sommaren 2010 då pappa fyller 60 år=)

Så nu är helgen över och man är ledig idag.
Men ändå så är jag uppe nu! Illa.
Är för att stefan åkte för en stund sen.

Idag ska man träffa Jessica och jag hoppas att det inte
är sista innan hon åker. För det är ju snart.
Blir lite klippning idag. Vi behöver det båda två.








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0