December är snart slut.

Nu är julen över och den var lugn och mysig.

Idag har jag försökt att packa ner grejer som vi klarar oss utan i köket. Jag har även tagit bort julsakerna.

Ska bara Gå ut med granen i bilen så ställer vi den i källaren i huset.

I morgon har vi haft huset i fyra veckor och nu börjar det hända saker.

Taket målas för andra gången idag, sovrummet är klart med tapetseringen, golvet på toaletten ska förhoppningsvis läggas idag.

Ebbes rum ska ju ha en fondtapet så hoppas pappa kan hjälpa oss med den.

Hoppas golvet på hela övervåningen blir klart denna vecka som kommer så man kan börja med köket.

Min jäk*a förkylning börjar ge med sig tror jag. Vore skönt då man är Ledig till
Onsdag.

Ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0