Hus och ultraljud

Man stressar runt som en yr höna. Men inte pga av julen utan allt annat.

I lördags åkte Jessica och jag och handlade alla julklappar. Så det är i alla fall klart.

Nu har jag gått 19 fulla veckor idag så snart halva tiden avklarad.

Annars var vi på ultraljud igår och allt såg bra ut. Vet inte om jag ångrade att jag inte frågade könet. Men känns 50/50 att jag vill veta och inte. Får väl boka ett privat ultraljud om jag vill veta då.

Köpte material till huset och jag åkte direkt från Kalmar till jobbet så blev lite stressat.

Har beställt alla tapeter och bestämt det mesta. Måste åka någon dag och handla all badrumsinredning.

Ciao!











Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0