Ett slag i ansiktet. Dags att vakna upp kanske.

Kan väl erkänna att jag har hamnat i "sluta bry om mig stadiet".
Fick det dessutom bekräftat då det var två killar inne och gjorde legkontroll i affären i torsdags. Efter ska de beskriva den som satt i kassa. Beskrivningen blev en tjej i 30-års åldern.

För två eller tre år sedan var det också två killar som gjorde kontrollen när jag satt i kassan. Då va typ beskrivning snygg 20-årig blondin eller nåt.

Så nu har jag blivit 10år äldre på dryga tre år:0... Dags att börja ta hand om sig själv lite kanske.

Får väl ta och boka tid hos frissan eller handla några nya klädesplagg. Kanske inte är tillräckligt jag vet.. Hahah. Men måste ju börja någonstans.

Ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0