Jul?!

Idag har man varit ledig så passade på att julpynta lite. Med betoning på lite. Bara två par gardiner och två juldukar.

Jag hoppas till nästa jul att jag vill ha lite mer julfint. Men jul för mig har aldrig handlat om julpyntet. Utan mer öppen spis, julmat, Alebo och familjen. Tyvärr var det några år sen man firade jul i alebo.

Nu är det dags att skapa egna jultraditioner. Känns bara som det är svårt att göra alla nöjda.

Detta år jobbar jag i alla fall bara annandagen och det gör mig inget. Brukar jobba då känns det som.

Jaja idag har i alla fall Ebbe lekt med Agnes medan Elin, Sara och jag kunde prata. Kul att Ebbe för en gång skull inte började gråta så fort Agnes kom i närheten. Det finns hopp trots allt.

Annars lugnt och Stefan var hemma ikväll.

Ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0