Mattan. Hur ska jag göra?!??

Idag åkte Stefan tidigt till jobbet:(.

Ebbe somnade runt nio och Totte kämpar för att inte somna. Han ligger och vrider och vänder på sig.

Jag har hittat en matta som jag älskar. Jag som aldrig hittar mattor. Självklart var det superlång leveranstid.(10dec.) så länge vill inte jag vänta. Så avvaktar nu i några dagar så får vi se.

Annars är det mycket internetspan på inredning. Har även börjat köpa tidningar nu vilket jag inte gjort under en period. Man hittar ju hur mycket som helst som man vill ha. Bara plånboken som sätter stopp för vissa av sakerna.

Nu ska jag försöka sova lite då det blir en tidigt morgon.

Cissi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0