"Semester" (mammaledig)

Har varit dåligt med uppdatering på sistone.
Mycket beror på att det krånglar att blogga på telefonen, så nu bloggar jag från datorn.
 
Stefan har reda haft två veckors semester och vi har varit på öland i några dagar. Vi var i mamma och pappas lägenhet i köpingsvik. Vi kollade på när Cecilia,Evelyn, Fia och Kicken när de sprang viktorialoppet.
 
Annars tog vi det mest lugnt och laddade batterierna, vilket behövdes inför Steffes kalas.
Vi hade aldrig hunnit utan allas hjälp. Jag hoppas alla hade lika kul som jag hade på festen i alla fall.
 
Gösjön har vi varit vid några dagar och umgåtts med fina vänner.
 
Jag har målat lite och vi har bytt vindskivorna, köpt markiser som vi satt upp och städat garaget. Ja, med andra ord lite lagom med jobb. 
 
Försöker hitta lite inspiration för resten av våra renoveringsprojekt. Bland annat till verandan på framsidan, altanen på baksidan, källaren och gången på framsidan. Jag tror att vi vet hur det mesta ska se ut.
 
Ciao
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0