Måndag.

Idag åkte Stefan till jobbet vid fyra på morgonen. Så blev inte mycket sömn för S inatt. Dock inte för E eller mig heller. T sov som en stock och vaknade två gånger för mat. Fick dock traggla igår kväll till halv tolv innan han somnade. E är i alla fall på dagis nu. Frågade om han ville gå och då sa han "ja,mamma" och gick han bestämt till grinden och ville ha sin jacka:). Så idag flöt det på perfekt. Tänk om alla dagar kunde börja så. Skulle ge mig på att ut och måla och gjorde det också. Men då kom ju självklart regnet efter några penseldrag. SMHI lovade ju uppehåll till klockan 14.00. Men men.. Får se om vi måste måla om eller skrapa bort nåt av det nu. Nu tror jag att T vaknade till liv och vill ha lite mat. Ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0