Lördag

Vilken slö vecka vi haft. Ebbe har bara varit på dagis i två dagar och Stefan har varit hemma lite mer. Skönt att inte längre behöva göra allt själv. Allt från att handla mat med barnen till att natta barnen.

Igår kollade Stefan, Gabbe, Fidde, Danne, Petter och Niclas på TVn här. Självklart på spåret, vilket var skönt för nu vill man ju ändå inte kolla på idol mer.

Igår bytte Stefan däcken på bilen. Så skönt att båda bilarna har vinterdäcken på. 

Folk har ju redan börjat julpynta, men tror faktiskt att jag väntar lite till. Jag ska ha nog försöka se om jag hittar någon julstjärna och några glaskulor att hänga i våra fönster.

Ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0