2013 topplista

Satt och lyssnade på ett podcast avsnitt där de summerade 2013. 

Så tänkte jag skulle göra min lista för mina höjdpunkter:

1. Klar etta blir självklart att vår älskade totte föddes.

2. Är att vi "flyttade hem". För känner verkligen att det är vårat hem. Huset som sakta men säkert börjar ta form.

3. Lyckan över att skaffat nya vänner och att familjen bara blivit större.

4. Säger bara Stefan!! Du är helt fantastisk. Jobbat långa dagar och långa helger. Allt för att vi ska få det bra hemma.

Nya året börjar bra också med att källaren äntligen är pågång.
Nya rutiner med sömn och mat. Glad Ebbe som tyckte det var kul med dagis igen. Bara snön som fattas;).

Ciao



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0