Jobbhelg☺️

Helgen har passerat och bestod mest av jobb men blev kalas för barnen i Koverhult och lite smått och gott.😇

Igår var det som vanligt fotbollsträning för Ebbe. Men morfar var hemma så Totte orkade inte följa med. (Vilket resulterade i att han somnade strax efter 17...😂 och sov hela natten😳)

Annars gjorde jag min första beställning av kolonial som är tänkt att jag ska ta över så småningom🙊😜✌🏻️

Idag tog jag ledigt från jobbet för att gå till rehab för lite övningar till ryggen. Självklart var ju tiden mitt på dagen så kändes inte lönt att åka för några timmar. (Chefen tyckte inte det heller😘)

Så dagen har varit ganska lugn med lite sol på morgonen, rehab besök, klippning av Ebbe, besök hos syrran, mormor var här en sväng för att tvätta och kvällen avslutades med en långpromenad med Lisa💋.

Normala miner är inte att tänka på.

För övrigt så planeras det för fullt för en gekås resa med Elin och Sara, som jag längtar att få umgås med dessa töser😘.

Nu dags för sängen😇




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0