Dagen före julafton

Idag blir en ganska lugn dag och ikväll kommer det vänner för umgänge och bingolotto✌🏻️.
Jag tänker lite städning och fix.

Imorgon är listan lång så då är det fullt ös😬.

Igår jobbade jag till 15 och sen var det hem och fixa lite. Griljera skinka nummer ✌🏻️.

Jag sitter och funderar på morgondagens juldukning.
Stefan ska ju promt ha pappersduk😝. Så tänkte att jag ska försöka plocka lite granris och få lite julkänsla🙊🙈. Ja vi får se hur jag gör.

Totte igår:

Han kommer ut med en massa klistermärken på pyjamasen och säger: " kolla mamma jag ser ut som en skidåkare" Hahah 😂

Bulan
2016-12-23 @ 10:32:23

Vi är redo för lite bingo! 👍😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0