Inför julen☺️

Snart är man ledig och kan fira jul med familj och vänner❣️

Jobb idag( kväll) och imorgon(dag) och sen är det min lediga helg. 😎
Så blev inte så stor skillnad i schemat denna månad som jag trodde det skulle bli. (Jätteskönt)

Annars är det ganska lugnt med förberedelserna. Vi ställde iordning borden igår och vi fick möblera om lite innan det fick plats🙈

Nu ska bara stolarna dit och dukning. 🙊🍸

Stefan har åkt till jobbet och det är dags att ta tag i tvätten. Totte vaknade för en liten stund sen och kollar nu på tvn😇

Nu hoppas jag att min färgning blir av på fredag för min utväxt är verkligen MÖRK. Sist så gjorde jag bara lite slingor för att jag tänkte låta mitt naturliga komma ut. Men fy vad mörkt håret är. Vad svårt det är Att göra nåt med så oskadat hår🙈

Nu har jag lite att fixa med😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0