Panik..!

Paniken är här...
Idag ringde folktandvården med en tid till Ebbe för att laga ett hål. Så detta ska göras imorgon. Jag har för första gången inte sagt eller förvarnat honom. Då jag berättade förra veckan om vaccination nu på torsdag och han har gråtit ett antal gånger över det. Jag har förberett mig på mardrömsscenario imorgon och hoppas att det inte blir så illa.

Annars har helgen varit lugn.

Igår var barnen på bio för första gången och de skötte sig bra. Två nöjda och glada barn som tyckte pettsson och Findus juligheter var jätte bra.

Idag slutade jag en timme tidigare än vanligt😊. Skönt när man fortfarande inte känner sig hundra.

Viggo kom och lekte en stund innan vi åt mat och tog kväller☺️.

Nu ska jag försöka sova och hoppas jag kan få upp barnen i lagom tid för att klä på sig utan att äta och dricka. Då Ebbe ska få lustgas😳.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0