Långhelg✌🏻️

Igår slutade jag vid 15👍🏻😇. Jag hoppade in i bilen och hämtade barnen på förskolan. Stefan hade maten färdig när vi kom innanför dörren😘. Hungrig som en varg var jag efter en dag med varor och ombyggnation. Några avdelningar har jag ändrat på nu så snart är vi färdiga.

Vi åkte vidare till syrran för att säga hej☺️

Tidsoptimist som jag verkar ha blivit nu på sistone så blev jag lite sen hem med barnen. Men åkte och hämtade Lisa för att spendera resten av kvällen med Nathalie och Nova. Vi gottade oss i kladdkaka och lösgodis. (Det kändes som fredag😁 eller hur Lisa?)

Idag har Ebbe och jag krattat löv och gjort en pumpa. Barnen och jag har handlat lite mat och godis till kvällen.

Nu ska jag ge mig ut för en långpromenad i blåsten. (Men solen lyser👏🏻)

Lisa
2016-10-28 @ 23:10:18

Ja men gud! Nu blev jag helt ställd. "Det var ju fredag?!" Haha. Tur både "fredagen" och fredagen är förbi nu så vi hamnar rätt i tiden. 😘

Svar: Ja och klockan omställd😜
Mikka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0