Altanen✅ Stefan glad✅

Altanen är fixad och den känslan är obeskrivlig. Med tanke på alla sura/irriterade humörsvängningar som steffe haft över den "sneda altanen". Nu hoppas jag på en sommar med många kvällar där ute tillsammans😎🤗.


Vi fixade iordning lite igår. Mattan ska skäras till och lite annat småpill är kvar. Trappsteget ner till gräsmattan ska fixas också.

Annars så planterade jag och Totte tomater igår och mycket lek för barnen med olika kompisar.


Idag har jag även lyckats klämma in ett litet styrkepass på ca 20 minuter. Överkropp med fokus armar och bröst.🤡


Nu ligger jag i sängen och funderar på att gå ner i källaren och gå på crosstrainern. Men det känns inte så lockande😤😝. Så jag tror jag ligger kvar och lyssnar på Totte när han sover😇




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0