Godis i mĂ€ngder🙈

Idag började jag dagen med en promenad pĂ„ 7,8km. Riktigt skönt vĂ€der. 

NĂ€r jag kom hem sĂ„ lekte barnen med grannpojkarna i nĂ„gon timme, innan vi gick till rinken. DĂ€r trĂ€ffade vi Lisa och Alice för lite lek och fotboll. 

Hem och Ă„t lite och efterĂ„t Ă„kte vi till affĂ€ren för lite handling. 


NĂ€r vi kom hem sĂ„ gjorde jag iordning framsidan och tog fram och "planterade" vĂ„ra kĂ€ra vĂ€xter. (Älskar verkligen plastblommorđŸ€—)

KvĂ€llen och eftermiddagen spenderades hos svĂ€rförĂ€ldrarna med god mat och mĂ„nga skratt😂.


Alla syskon och kusiner pĂ„ platsđŸ‘đŸ».

Mycket mat, godis och efterrÀtt blev det idag. Varför mÄste man Àta upp allt godis? Varför kan inte bara nöja sig att ta efterrÀtt en gÄng? Varför finns det inget stopp? Varför mÄste man ha nÄt att tugga pÄ?


Ja alla dessa frĂ„gor kan man ju stĂ€lla sig. Men man mĂ„ste ju sjĂ€lv fatta beslutet att inte Ă€ta allt godis och socker hela tiden. 🙈
FrĂ„gan Ă€r bara nĂ€r man ska börja🙄




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0