Ledig dag= lugnare Mikkan😇

Nu var det ett tag sen och pĂ„ sista tiden har jag varit skit slut och inte orkat göra sĂ„ mycket. SĂ„ följden av det har blivit mycket stress inombords. ImĂ„ndags sĂ„ körde jag emot en trottoarkant och fick punktering. SĂ„ jĂ€vla klantigt, men fick hjĂ€lp av Ă€lskade syster och Robert. SĂ„ igĂ„r nĂ€r jag var ledig sĂ„ blev det en dag i checklistans vĂ€rld. 


Jag började dagen med tandlĂ€karen med Ebbe för att laga ett hĂ„l🙈. Han var superduktig. Hem för att klippa syster som var barnvakt Ă„t Totte.

Sen betala rĂ€kningar, bestĂ€lla dĂ€ck, fixa barnvakt, fixa bil att ha till jobbet idag, köpa regnstĂ€ll till Ebbe dĂ„ han vĂ€xt ut det andra, Ă€ndra en försĂ€kring, stĂ€da garaget, stĂ€da tvĂ€ttstugan, lunch, köra igĂ„ng grĂ€sklipparen, plantera om tomater, tvĂ€tta, fixa lunch och mycket annat. 

Allt Àr nu gjort och idag ska dÀcken pÄ. Förra veckan fÀrgade jag hÄret.


IgĂ„r gick jag och Lisa en promenad. 



Nu har jag satt ett mĂ„l med vikt, trĂ€ning och kost som kĂ€nns okej, dĂ„ stressen gjort att kosten varit katastrof. 

Jag ska försöka gĂ„ ner 2 kg till 20 maj och trĂ€na 2 styrkepass och minst 1 promenad i veckan. Samt ligga pĂ„ Max 2000 kcal om dagen. 

SĂ„ hojta om ni vill gĂ„ en promenad eller nĂ„t 😘

Lisa
2017-04-26 @ 16:34:46

Vill alltid ta en promenad med dig! 💕




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0