Sommar?!😂

VĂ„rfixet fortsĂ€tter sĂ„ igĂ„r tvĂ€ttade jag bilen och idag tvĂ€ttade jag trallen. Det behövs dock göras igen😬🙈.



IgĂ„r var barnen och jag ute pĂ„ promenad/cykeltur till karlsson. 

VĂ„r kĂ€ra snickare har Ă€ven varit och fixat idag. SĂ„ nu har vi fĂ„tt ytterdörren till garaget pĂ„ plats och trappen ner till kĂ€llaren Ă€r "igenbyggd". SĂ„ nu Ă€r det lite som ska mĂ„las😬. Dörren ska tvĂ€ttas sĂ„ bild kommer senare😎😝.


SĂ„ skönt med solen. TvĂ„ dagar i rad jag suttit pĂ„ vĂ„r inglasade altan med en skjutdörr uppe och solat. SĂ„ varmt och gutt💋. Barnen tog det dock lite lĂ€ngre.🙈


Shorts och T-shirt. 
"Men mamma det Ă€r ju skit varmt, jag svettas".. var det Ebbe sa.😂
"Mamma nu Ă€r det sommar".. var det Totte sa.😂




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0