Gekåsköpen

Då några frågat vad jag köpte på gekås tänkte jag försöka komma ihåg lite🤗😅.


I inredning köpte jag lite plastblommor, lakan, korgar, en duk, en sovkudde och tavlan som är på sista bilden.


I klädesväg blev det lite underkläder till barnen, vinterjacka och fodrat regnställ till Ebbe, träningskläder till mig, vantar till hela familjen o T-shirten på sista bilden.

Lite leksaker till barnen (Nerf och pärlplattor mm.), och så lite hygienartiklar. 


Igår åkte syster yster med familj hem till Skåne. Jag plockade och plockade här hemma. Tvättade och försökte få lite ordning igen😅. 

Vi fixade iordning Ebbes cykel då han fått punktering. (Han fick den för 3 veckor sedan😤). Jag hoppas han inser att han inte kan behandla cykeln hur som helst.

Idag har jag tränat lite utomhus. Passet kommer upp på bloggen på söndag. 😘 Det blev mest ben och axlar. Men motivationen var sådär så tränade inte så länge.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0