Kaos... måste planera mer

Halva veckan har nästan gått och jag hinner inte med. Barnen är på fritids/förskolan och det är allt annat som ni alla har med jobb och hemmet och alla ärenden.


Jag har i alla fall lyckats gå mer än 10000 steg/dag (mån,Tis,Ons). 

Men någon mer träning har inte hunnits med🙄. (Eller för att motivationen inte finns). Det är så sjukt vad man påverkas av vädret. 

Imorgon börjar Ebbe förskoleklass och vi var på inskolningssamtal i går.

Idag gick jag upp för att titta på Lina som var med i gomorron SVT. (Kl.6.40)😴 men så skönt när man väl är uppe. Lagade mat redan vid 7.30👍🏻. 

Sen gick/cyklade vi till affären där Totte fick världen utbrott. Så tog mycket mer tid än planerat så  väl hemma så var det dags att dra igen. Jag lagade ett hål hos tandläkaren innan jobbet så kom lite senare. 

Stefan sover här vid min sida och Totte har lyckats sova i sitt rum 4/5 nätter🙌🏻. Så nu ska jag försöka sova lite också. 🙈




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0