Utmaningen đŸ™„đŸ€—

Ja förra veckan sĂ„ var ju min utmaning att gĂ„ minst 10000 steg varje dag. 3st trĂ€ningspass och 1 Pw. 10000steg blev det varje dag och Ă€ven mer. 


NĂ„got trĂ€ningspass blev det dock inte. Men hela 4st Pw. De slutade pĂ„ 6km, 7km, 5km och sista pĂ„ 8km i ösregn🙈😅.

Den hĂ€r veckan fortsĂ€tter jag med stegen. Jobbar jag sĂ„ Ă€r det nĂ€stan aldrig nĂ„got problem att komma upp i stegen. Det Ă€r mer om man bara gĂ„r hemma o fixar och slappar🙄😬.

Nu ska jag försöka vĂ€cka barnen dĂ„ Ebbe ska till skolan vid kl.8 och sen funderar jag att gĂ„ en svĂ€ng innan jag ska lĂ€mna Totte vid kl,9 för att sedan jobba vid kl.10😜

Ja vi fĂ„r se vad som hinns med😘.

Jag lĂ€ngtar till ledig helg. Men innan det vĂ€ntar en ledig onsdag och inventering😭. 





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0