Veckans träning 👍🏻

Veckans utmaning gick kanon👌🏻👍🏻.

Jag har gått mellan 10000-14300 steg.

1st promenad och 1st jogg/Pw, 3st träningspass. Varav det sista var enkelt. 

Knäböj 15
Utfall 20
Sumosquats 15
X 3

Och blandade övning ca 200 reps.
Tiden var lite knapp idag då hela huset blev dammfritt och golvet rengjort. (Plus att jag jobbade kväll också).

Nästa veckas utmaning får bli detsamma med stegen.
Men ska försöka göra lite längre träningspass, fortfarande samma antal.
Därefter hoppas jag på en promenad. Jag hoppas man hinner med det med 3 kvällspass på jobbet, lekträff, fotbollsträning och hämtning av kära svärmor😘. 

Allt går ju om man vill. Men största fokuset denna vecka som kommer blir barnen, framförallt Ebbe. Med start i förskoleklass och så😇.

Ciao 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0