Gymkort✅


Nu har jag äntligen skaffat gymkort så jag har hunnit med 3st träningspass.

Ett igår och då körde jag ben. 
Idag var jag där 2st gånger, på morgonen körde jag överkropp och på eftermiddagen blev det hela kroppen med Lina och Emma😊.

Idag var det grötfrukost på Ica innan öppning. Trevligt att umgås lite🤗.

Annars har vi städat här hemma och plockat in bordet och börjat göra iordning inför julafton.

Mina stora måsten i morgon är att steka köttbullar och slå in julklappar🙈.

Nu väntar 5 dagars ledigt över jul, efter 4 dagars jobb. Det har inte varit så långa arbetspass heller. (Livet som vikarie, extrajobb)

Det är så himla skönt att man kan gå till och från jobbet. Så lyxigt🙌🏻.

Nu ska jag gå ner och titta på tvn och se om jag kan lyckas slå in någon julklapp utan att bli upptäckt🙈

(null)


(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0