Ledig fredag❤

Träningen fortsätter och jag har kommit in i det. Kör efter detta schema på ett ungefär:


Dag1: överkropp
Dag2: Rumpa o ben
Dag3: mage o lite rygg
Dag4: promenad 
Dag5: vila

Och sen har jag börjat om igen☺
Kosten går ganska bra. Jag har haft några godisfria dagar sedan det nya året och det är mer än de sista 10 åren🙊.

Idag åt vi lite kladdkaka efter lunchen😍(som jag längtat)

Mina nya träningsbyxor och sport-bh  har kommit hem😇

Maten har sett ut lite såhär om det inte varit från salladsbaren på jobbet.

Jag och barnen har gjort lite ärenden idag. Tippen, Systembolaget, Apoteket och handlat mat. Så nu tänkte jag gå ner och träna lite. Kanske gå en sväng så barnen får cykla lite. Men just nu kollar de på surfplattan och diggar till musiken❤✌🏻.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0