Semester 🙌🏻

Nu har man semester. Så himla skönt. Igår så blev det sol och bad hela dagen och kvällen spenderades hos syster Emmelie, Robert och Alina. Totte körde fyrhjuling själv🙈. Men han fixade det kanon. ✌🏻


Annars fogade jag plattorna på framsidan som jag rensade för några dagar sedan. 

Ebbe ville bygga nåt så vi byggde ett fotbollsmål. Vi får se hur länge det håller🙈.

Idag ska jag och Totte till köpingsvik för att hälsa på mamma o pappa. Ebbe och Stefan ska till Kalmar för att kolla Kalmar ff och spela minigolf tror jag😇.

Det känns skönt att man lyckades bättra på brännan lite igår🤗. Annars har man försökt sola en halvtimme innan jobbet och så.


Skönt att gå osminkad med ju.😜 speciellt när det ser ut som man använt brillor hela dagen.😅

Nu ska jag försöka gå upp och fixa lite frukost och packa ut oss i bilen😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0