Spenderar pengar✅

Varning för långt inlägg🙈.


Dagarna bara försvinner, i tisdags när vi var lediga så åkte vi till Kalmar med Lisa och Alice. 

Vi besökte Leos lekland och shoppade lite🤗.

Mina inköp blev:
Marinblå kappa (att ha på bröllopet).
Skinnjacka, två klänningar och en tröja.

Barnen fick två tröjor var och ett par jeans var också. Alla nöjda och glada🙌🏻.


Igår var det jobb och stressigt blev det. Mycket man ska hinna med på kort tid😬. Men men.. efteråt väl hemma så städade jag bilen, barnen badade hos grannarna, jag tvättade 4st tvättar😮. Jag hängde sista vid halv ett i natt. Hahah😂.

Idag ringde jag och efterlyste min beställning från hm som jag gjorde den 14 juni men inte fått än. Det fixade sig så jag kunde hämta ut det och vi passade på att storhandla också.

I paketet låg det:
 1par jeans, diadem, halsband, strumpor, pennkjol och nipple covers ( också till bröllopet 😝)


Annars har det kommit lite paket från wish som jag beställde i början på maj. Två träningsleggings och ett hopprep😅.

Nu är Ebbe vid rinken med kompis och Totte ritar. Jag hade tänkt gå och duscha men glömde att vi inte har varmvatten idag pga av lagning. Jag hoppas kunna duscha efter 16.


Stefan fick åka och jobba långt bort nu ringde han och sa. Vi får se om han kommer hem ikväll. 

Nu ska jag försöka fixa barnvakt för de sista veckorna innan semestern.

Fixa lite inför Ebbes 6årsdag också🙈




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0