Dags att vilađŸ˜©

Oj nu ser jag att mitt senaste inlĂ€gg försvunnit.😯


Men i torsdags var jag ledig, barnen var pÄ förskolan i tre timmar. (Sista veckan med 15timmar). DÄ passade jag pÄ att stÀda nere i kÀllaren, gÄ en liten promenad med Akke, gÄ till Alice & Lisa, handla, tanka bilen, tvÀtta och lite annat smÄtt och gott.

Efter barnen hĂ€mtades sĂ„ Ă„kte vi till karlsson och handlade lite, hem för mat. Efter maten sĂ„ bakade Ebbe chokladbollar och Totte gjorde kolasnittar som vi fikade pĂ„ altanen. Barnen lekte sen i sandlĂ„dan och hoppade lite innan lek vid rinken. 

Vi var dĂ€r i nĂ„gon timme och gick sen raka vĂ€gen till Sara, wilmer och Elton för lek😘. 

Det blev ganska sent sÄ skyndade oss hem för att laga mat.

IgĂ„r sĂ„ gick jag en pw pĂ„ ca 7km. Riktigt skönt vĂ€der. đŸ€—

Jobbade eftermiddag med jessica😘.

Men kĂ€nde att halsen blev tjock igĂ„r och kĂ€nner idag hur orkeslös jag börjar bli. Vaknade Ă€ven utan röst idag pĂ„ morgonenđŸ˜«. Men det gick helt okej pĂ„ jobbet Ă€ndĂ„.  

Stefan grillade sĂ„ vi Ă„t gott nu ikvĂ€ll😍. Mycket vila har det blivit ikvĂ€ll sĂ„ jag hoppas det kĂ€nns bĂ€ttre imorgon.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0