Underbar kvĂ€ll💋

Vilken underbar kvĂ€ll jag haft tillsammans med Jessica och Hanna. Även om man trĂ€ffas sĂ„ sĂ€llan sĂ„ "Ă€r allt som vanligt" nĂ€r man vĂ€l ses. 😘


God mat pĂ„ Torget med varmrĂ€tt och efterrĂ€tt. SĂ„ proppmĂ€tt Ă€r ja nu😜.

Annars har jag varit ledig idag och Ă€r det lördag och söndag medđŸ™ŒđŸ». Dagen har gĂ„tt Ă„t till stĂ€dning av HELA huset. (Det behövdes verkligen🙈). 


Nu hoppas jag i allafall att det mesta dammet frĂ„n betongen (badrumsrenoveringen) Ă€r borta. TvĂ€ttar alla ytterklĂ€der som hĂ€ngde i pannrummet och alla vinterklĂ€der. Det kĂ€nns som ett evighetsjobb dock🙊.

Jag köpte mig ett par nya skor pĂ„ Karlsson idag ocksĂ„đŸ€—đŸ™ˆđŸ™„. 


Daniel har varit och höjt upp vĂ„r altan som sjunkit. SĂ„ himla skönt att kunna anvĂ€nda den hela familjen. (Stefan har ju vĂ€grat vara pĂ„ den😬🙈)

Nu ska alla glaspartier pÄ plats igen och sÄ kan man börja vÄrstÀdningen dÀr ute.

KÀllaren gÄr sakta men sÀkert framÄt, avloppen Àr pÄ plats. Nu vÀntar vi pÄ att vattenslangarna ska pÄ plats och att det ska flytas, lÀggas golvvÀrme och sÄ vidare.

Veckan har i alla fall gĂ„tt fort och Stefan har sovit borta onsdag till fredag. Nu Ă€r semestern slut pĂ„ riktigt. Dags att fixa alla hĂ€mtningar och lĂ€mningar pĂ„ förskolorna och alla hushĂ„llssysslorna😝.

Mycket slapp har veckan bestÄtt av och promenad med syrran, testat ny mat.

Supergröten var jĂ€ttegod och speciellt med banan i😇. VĂ€ldigt mĂ€tt blev man ocksĂ„. 


Vegetarisk schnitzel var helt okej men de dĂ€r sötpotatispuckarna var sĂ„dĂ€r.😝

Supermixen har jag inte hunnit testa Ànnu.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0