Nej..nej..nej!!! Vab😱

Denna morgon sĂ€ger jag inte God morgon för natten har varit lĂ„ng. Först hostade Ebbe som en tok, sen hostade Totte som en Tok. Efter det sĂ„ började Ebbe spy😭. Spydde tvĂ„ gĂ„nger och sov sen i nĂ„gra timmar för att sen spy en gĂ„ng till. Totte har hostat lite till nu sĂ„ kĂ€nde att jag lika 

GĂ€rna kunde gĂ„ upp😬😝. Kl. 5 nĂ€r man skulle försökt och sova lite till. 

Ebbe kommer bli sĂ„ besviken att han inte kommer kunna gĂ„ pĂ„ fotbollstrĂ€ningen ikvĂ€ll. Jag Ă€r mer orolig över om vi ska Ă„ka pĂ„ spysjuka ocksĂ„đŸ™„. Det rĂ€cker ju med förkylning.

IgĂ„r var vi ute lite pĂ„ vĂ„r lediga dag i alla fall. Idag hĂ€nder nog ingenting. đŸ˜€ jaja det Ă€r som det Ă€r. Jag fĂ„r vĂ€l försöka stĂ€da och tvĂ€tta för nu kom det ju mer tvĂ€tt. 

TvÄ bilder frÄn gÄrdagen.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0