Ska jag spara eller klippa?

Ja lördagskvällen spenderades med Lisa❤️.

I söndags var jag på Bergafiket med Sara och Elin😘🤗. Kul att träffas lite för prat och fika.

Vidare till jobbet för ett pass med Elin😇. 

Igår var det jobb och kvällen blev lugn. Ebbe somnade tidigt och Totte likaså. Då Ebbe varit jätte hes så var det nog inte så konstigt.

Idag fick därför Ebbe vara hemma pga hosta hela natten och vaknade helt utan röst. Så nu börjar Alla bli lite frustrerade över att inte göra så mycket. Jag har kollat lite serier, kört crosstrainern 15min, tvättat och städat lite. Barnen har duschat, kollat tvn och ritat lite.

Ikväll kommer Stefan förhoppningsvis hem🤗. 

Jag har börjat sakna mitt långa hår🙈😳. Jag kollade på dessa gamla bilder. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Så nu är ju frågan om jag ska spara ut eller om jag ska klippa det kortare?☺️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0