Magsjukan😳

Jag borde inte skrivit mitt trĂ€ningsschema för veckan för blir aldrig som man tĂ€nker sig🙈. Vi började veckan med magsjuka för bĂ„de Ebbe och Totte. SĂ„ natten mellan mĂ„ndag och tisdag blev det ingen sömn nĂ€stan och hann tvĂ€tta 7 tvĂ€ttar  mellan 01.30 och 08.00😬😝. 

Ebbe skötte sig bra sjĂ€lv medan Totte bara spydde rakt ut utan förvarning. DĂ€r av alla tvĂ€ttar😅.

Men men jag skippar gymmet den dagen och körde 20 minuter hÀr hemma. Axlar fick det bli.

Tisdagen bjöd pÄ hemmatrÀning ocksÄ men 20 minuter mage istÀllet.

Onsdagen bjöd pĂ„ konditionstrĂ€ning. 
6km pĂ„ löpbandet, 45min 
(jogg,Pw & lutning varvat).

4km pÄ crosstrainern, ca 22min.

Idag Ă„kte jag till gymmet innan jobbet. Jag trĂ€nade bĂ„de ben och rygg. Försökte maxa tiden genom att varva övningarna mellan ben och rygg sĂ„ det blev minimalt med vila. 

Idag var jag i spelet pĂ„ jobbet. Kul Ă€r det. Det kĂ€nns som man alltid lĂ€r sig nĂ„got nytt. đŸ€—

Imorgon jobbar jag kvĂ€ll sĂ„ hoppas pĂ„ lite trĂ€ning tidigt pĂ„ morgonen. ❀ 

Det har blivit mycket bloggande om trĂ€ningen nu. Jag tror det beror pĂ„ att jag försöker peppa mig sjĂ€lv att fortsĂ€tta men kĂ€nner att jag mĂ„ste bli bĂ€ttre med kosten. 7kg plus sedan thailand. Vilket kĂ€nns som en snabb viktuppgĂ„ng (2mĂ„naderđŸ€„?!?) Det Ă€r enda nackdelen med solsemester. Man Ă€ter hela tiden och tar med sig det hem😬. 

Stefan och jag har nu bĂ„de vĂ€gt oss och mĂ€tt olika kroppsomfĂ„ng. Jag hittade en lapp dĂ€r jag gjort det i september 2017 och juli 2017 och jag hade ökat med nĂ„gra centimeter hĂ€r och var. SĂ„ jag vet att det inte Ă€r 7kg muskler😂😂. 

Skönt nĂ€r solen och vĂ„ren kommer nĂ€rmare sĂ„ man kan vara ute mer pĂ„ promenader och cykelturer❀.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0