Möhippa, jobb och träning

Mycket har hänt sen sist.
Vi har haft möhippa för vår Elin❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
En rolig dag tillsammans med underbara människor. 

Hela förra veckan var jag i skolan och jobbade. Måndag- torsdag var jag i Högsby och i fredags var jag i fågelfors. Roligt och spännande. 
Lördagen jobbade jag på Ica. Nu får vi se hur denna vecka blir. Jag har bara tre dagar med jobb inplanerat. Antingen får jag njuta av ledighet eller också så blir det jobb. Vem vet?🙈😇

Träningen förra veckan gick bra. 
Mån: Rygg och triceps. 45 min
Tis: vila tror jag
Ons: Ben och armar. 50 min
Tors: vila
Fre: vila
Lör: Ben och mage i 45 min.
Sön: Bröst och lite blandat i 45 min och 1h Pw.

Jag känner mig ganska motiverad just nu. Det beror nog ganska mycket på att jag tränar oftast med någon😇.

Totte har fått sin nya säng och han har sovit i den typ 12/13 dagar så vi är nöjda. 😍 (null)

(null)

(null)
Jag har hängt mest med Totte i helgen då Ebbe sovit hos kusinerna. 
Jag har även passat på att sola solarie i helgen🤗. Så himla skönt🙌🏻.

Men vi hörs❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0