Hit och dit men nu är vi hemma🙌🏻

Tyvärr fick vi inte vara kvar på det hotellet igår. Vi fick checka ut vid 12 och utan någon info från tui. Vi fick själva ta reda på det😳. Sen fick vi ett sms vid 13.41 att vid kl.14.00 skulle vi bli upphämtade. 

Skönt att vi åkte till samma ställe som en annan familj vi umgåtts med. Ja annars pratade ju alla med alla som var med planet. 
Det nya hotellet låg ännu längre ifrån flygplatsen. Det var verkligen inte våran stil. Opersonligt, sterilt, sjukhuskänsla. ( då det var långa korridorer och man kunde inte se ut pga av frostade glas) Men väldigt fräscht och det var ganska nybyggt. 
Ja det finns mycket att säga som vi tyckte var dåligt men men.. vi fick lite mer sol och umgås med härliga människor. 

De första fyra bilderna är ifrån det sista hotellet och resten är ifrån det vi var på innan. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Flygresan gick bra hem ialla fall. Ebbe sov lite men inte vi andra. Jag nickade till två gånger men mer än så blev det inte. Vi fick ta till lite energidryck på hemvägen för att hålla oss vakna. Men det börjar kännas att man varit i mer än 25 timmar.

Väl hemma så har jag försökt börja checka av. Kollat posten, packat upp det mesta, börjat tvätta och handlade så vi hade nåt till frukost. Men så himla skönt att komma hem till ett städat hus😇🙌🏻.

Nu ska jag försöka sova lite.
Vi hörs 😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0