Sista dagen i solen🙄

De sista dagarna har spenderats vid poolen och jag har tagit strandpromenader. Barnen var med igÄr och vi letade efter lite gungor för att ha nÄgot att göra.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag VILL INTE hem!!! Jag skulle kunna vara kvar i flera veckor till.. Àlskar att man kan ta en promenad pÄ stranden efter frukosten, sola vid poolen, ta en massage, bara strosa runt och kolla pÄ folk och bada.

Nu ska kan alltsĂ„ hem till snö och -10 grader.😳 brr...

Snart dags att packa resvĂ€skorna.. började lite smĂ„tt igĂ„r dĂ„ vi har mycket smutstvĂ€tt. Vi har bara behövt tvĂ€tta lite underklĂ€der hĂ€r nere. Skönt nĂ€r man inte behöver ha med sig sĂ„ mycket klĂ€derđŸ™ŒđŸ». 

LĂ€ngtar till man kan resa med bara en ryggsĂ€ck typđŸ€—.. 

Stefan och jag har redan börjat spĂ„na i att boka en resa men nu har man ju inte nĂ„gon fast inkomst sĂ„ vi fĂ„r avvakta lite.. eller Ă„ker jag med JessicađŸ€—. 
(null)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0