SĂ„ typiskt😳

Sportlovet har passerat och jag har jobbat pĂ„ Ica. Vi har Ă„kt skridskor, varit pĂ„ banken, umgĂ„tts med vĂ€nner och tagit det lugnt. 

Idag har jag varit i fĂ„gelfors skola pĂ„ fritids och i förskoleklassen, men nĂ€r jag kommer strax efter 7 sĂ„ Ă€r det jĂ€ttekallt. SĂ„ efter frukosten och klartecken frĂ„n skolchefen sĂ„ blir skolan instĂ€lld😳. Första dagen som vikarie i förskoleklassen och skolan blir instĂ€lld?!?😬🙄 Jag som hade peppat som tusan. Men var kvar pĂ„ fritids till 12 och sen var det sĂ„ nĂ„gra barn sĂ„ jag Ă„kte hem. 

VĂ€l hemma sĂ„ satt jag under tĂ€cket och försökte tina upp😅.
 Men efter jag hĂ€mtat Ebbe frĂ„n skolan sĂ„ bestĂ€mde jag mig för att Ă„ka till gymmet. (Efter 3dagars vila). Jag gick 1 timme pĂ„ löpbandet, 7,5 km blev det till slut. Det blev lite ryggövningar efterĂ„t men kĂ€nde mig inte 100% sĂ„ ska ta det lugnt resten av kvĂ€llen.

(null)
Vi hörs!






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0