Semester😍

En arbetsvecka har passerat och nu har jag SEMESTERđŸ™ŒđŸ»đŸ€—.

Jag har som jag skrev i förra blogg inlÀgget jobbat pÄ fyra olika arbetsplatser. Min vecka har sett ut sÄ hÀr:
MÄndagen pÄ förskolan i fÄgelfors.
Tisdag pÄ förskolan i f-fors och eftermiddagen pÄ Ica.
Onsdagen i fÄgelfors skola.
Torsdagen pÄ förskolan i f-fors och eftermiddagen pÄ Ica.
Fredag pÄ Fröviskolan.

Jag har haft 2st vilodagar frĂ„n gymmet denna vecka. Det kĂ€ndes som det behövdes.😊

En rolig vecka med mycket olika arbetsuppgifter. Idag har mamma och pappa varit och hĂ€lsat pĂ„. Nu kom syrran, Alina och Robert sĂ„ fĂ„r skriva mer i morgon. Men vi har börjat packa nu i alla fallđŸ™ŒđŸ». Jag har stĂ€dat lite nereâœŒđŸ».






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0