Sista kvällen med gänget.

Igår blev det gymmet med syrran ❤️. 
Vi tränade ben och bröst.

Kvällen spenderades med gamla gänget för mat och "lek". (Vi var på jail break😊.)
(null)

(null)
Vi hann dock inte komma ut innan tiden var slut.. men men vi fick glädjas över att tomtarna hann ut🤓.
(null)
Jag fick en jättefin present med bilder från jobbet som är tagna under åren jag varit där. Mycket fina minnen😊

Idag blev det gymmet kl.06.15 och det tog typ halva passet innan jag vaknade till ordentligt😂. Men tränade rygg i alla fall. Lite mage😝.

Efter gymmet var det jobb i några timmar och Stefan har varit på tippen med alla sladdar och gamla elektronikprylar som vi rensade ut igår. Det känns så skönt när man får bort lite skräp.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0