Virrpanna😔

Dagarna gĂ„r och jag har börjat rĂ€kna ner till vi flygerđŸ€—.

De senaste dagarna har innehÄllit jobb och gymmet.

 I torsdags var jag ledig och dĂ„ var barnen och jag i Oskarshamn. Vi trĂ€ffade de gamla jobbarkompisarna och barnen. 
(null)
(Ebbe ville inte vara med🙄)

EfterÄt gick vi pÄ en fika med Jessica och mamma.

IgĂ„r hade jag vilodag frĂ„n gymmet, sĂ„ hade en riktig Ă€tardag med pizza och godis🙈😅😘.

Idag körde jag gymmet pĂ„ morgonen, hade hela gymmet för mig sjĂ€lv hela passetđŸ’ȘđŸ»đŸ™ŒđŸ». Det Ă€r sĂ„ skönt att trĂ€na pĂ„ morgonen. Dagen kĂ€nns sĂ„ mycket lĂ€ttare 😊.

IkvĂ€ll vĂ€ntar jobb. Det Ă€r ju sĂ„ nĂ€r man Ă€r virrpanna och glömsk som tusan. 

TvĂ„ middagar var inplanerade idag och jag kom inte ihĂ„g nĂ„gon av de nĂ€r jag blev tillfrĂ„gad om jag kunde jobba. 

Familjemiddag för att trĂ€ffa Linas kille och tre rĂ€tters med fina vĂ€nner😭😔.
Men nu Ă€r det som det Ă€r... bara att bita ihop. 

Jag ska i allafall försöka skriva upp allt som Ă€r inplanerat och speciellt nu nĂ€r skolan börjar igen. 

Ciao



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0