Semester

Dåligt med uppdatering här nu.. sorry.

Jag har jobbat, varit på äventyr med vänner och familj och bara chillat. Jag gick på min semester i måndags. Då röjde jag lite hemma och packade för vår resa till köpingsvik. Där vi bodde hos mamma och pappa i några dagar. Riktigt härligt väder och mysigt var det.  (null)


Väl hemma igår så var vi lite hos Cissi och sickan. Stefan var i väg och fiskade. Ebbe följde med andra vändan. Jag fick några tvättar gjorda och lite städ i garaget. (Svalt och skönt😇)

Jag funderar på att åka till ohamn en sväng i dag men har inte bestämt mig. Det ska ju regna idag och är lite i rensartankar.🙈

Vi får se vad dagen har att erbjuda. 

Här kommer lite bilder från förra veckan då det var grisfest och Skansen med vänner:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu ska jag i allafall duscha. 
Hej svejs




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0