TandlĂ€karen đŸŒŒ

Helgen bestod av jobb pÄ lördagen följt av grill och sÀllskap pÄ altanen.
SĂ„ himla underbart vĂ€der den dagenđŸ€—.
(null)
MĂ„ndagen jobb pĂ„ förmiddagen, sen var vi hos tandlĂ€karen som lackning av framtĂ€nderna. Det gick sĂ„ mycket bĂ€ttre Ă€n sist😅. PĂ„ kvĂ€llen var det sommarfest pĂ„ KĂ„san (Tottes skola). 
Det bjöds pĂ„ tipspromenad och jĂ€ttefina sĂ„nger av barnen. 

Tisdagen var ocksĂ„ jobb pĂ„ förmiddagen och sen var det tandlĂ€karen för min del och det var rotfyllning. Men jag blev sĂ„ lycklig för de ringde och frĂ„gade om jag kunde komma tidigare. SĂ„ skönt att hĂ€mta barnen lite tidigare Ă€n vĂ€ntat.đŸ™ŒđŸ»

(null)
Totte fick en tatuering som han fick pĂ„ onsdagen plus nĂ„gra till vi hade hemma😂.
Onsdagen bjöd pĂ„ lite fix hemma, vi tog bort vĂ„r sandlĂ„da dĂ„ det blivit katterna kattlĂ„dađŸ€źđŸ€ą.
Jag gick en promenad pÄ morgonen. Ja en liten omvÀg till affÀren blev det. (null)
KvĂ€llen sĂ„ ringde Syrran sĂ„ vi drog till gymmet. KĂ€nns som evigheter sen jag var dĂ€r😬. Vi körde igenom hela kroppen. Men ingen motivation alls.
Vi grillade lite pÄ kvÀllen.

Idag jobbade jag förmiddag och efter lite jordgubbar och glass sĂ„ la jag mig i solen och slumrade till lite. KvĂ€llen bestod av fotbollstrĂ€ning. 

Jag joggade pĂ„ vĂ€gen dit och hem. SĂ„ det var skönt med en dusch nĂ€r man kom hemđŸ€—.

Imorgon vĂ€ntas lite jobb och sen tar Ă€lskade Millan studenten ⭐.




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0