Lite vårkänslor 😇

Igår var jag och Totte lediga. Vi pantade flaskor, köpte blommor som vi planterade ute🙌🏻.
(null)
Ebbe gick i skolan till kl.12.25. Så när jag hämtat honom så cyklade barnen lite ute. Jag började röja lite på altanen när solen var framme och värmde. 

På eftermiddagen så åkte vi till Oskarshamn. Barnen skulle till mormor och morfar och sova där. Vi passade på att äta lite pizza och jessica kom också dit❤️. 

Sen åkte jag hem och då kom Sara Erlandsson😘. 
(null)

Vi pratade och drack vin. Kvällen blev ganska sen och jag gick till jobbet idag då jag jobbade 7.30-14. 
 
Jag hämtade Ebbe på vägen hem från jobbet. Vi gick hem och sen gjorde jag en fläskpannkaka innan vi åkte och hämtade Totte som var och lekte med Viggo.  

Nu är Ebbe ute och cyklar, Totte spelar på sin surfplatta och jag äter godis. Jag ska försöka börja plocka lite här hemma.

Vi hörs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0