StĂ€dat hus🙌

Sist jag skrev sĂ„ skulle jag jobbat min sjunde dag i streck men fick jobba lite extra sĂ„ blev hela nio dagar i streck. DĂ€rför kĂ€ndes det extra skönt att fĂ„ en ledig helg 😘.

Fullt upp med pÄ sistone. Badrummet gÄr sakta men sÀkert, sÄ igÄr fick vi igÄng golvvÀrmen. Jag har betsat BÀnkskivan och badkarsbrickan sÄ nu hÄller jag pÄ att med lackbetsen.
Huset har Ă€ntligen stĂ€dats ordentligt pĂ„ bĂ„de entrĂ©plan och i kĂ€llaren 😇. 

PĂ„ jobbet pĂ„gĂ„r det för fullt med renoveringar och uppdateringar och paketen till posten och de andra ökar och ökar😅.

Jag och Ebbe hann Ă€ven med en shoppingtur och en fika med mamma och pappa♄.
Alla Ebbes joggingbyxor var det hĂ„l i sĂ„ det var dags. (Ă€ven om Ebbe gillar sina hĂ„l🙈).
Ebbe var nöjd med sina inköp och Totte fick det han visat för ett tag sen söm han ville ha. 
Jag köpte en tröja till Stefan och ett par skor och ett par trĂ€ningstights till mig. â˜ș Äntligen behöver jag inte frysa om fötterna. 

Jag hade en sĂ„n hĂ€rlig kĂ€nsla igĂ„r. En underbar mĂ„ndag med sol sĂ„ nĂ€stan som vĂ„rkĂ€nslor. 
Jag jobbade till kl. 17.30 och efter vardagssysslor sÄ blev det gymmet. Jag stod typ en minut pÄ gÄbandet och min Àlskade syster yster kommer in. SÄ hÀrligt att vi synkade sÄ bra sÄ vi kunde trÀna ihop. Vi trÀnade ben och det Àr alltid skönt nÀr man fÄtt in ett trÀningspass pÄ mÄndagen. Förra veckan blev det ingen trÀning alls.






Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0