Ledig imorgon

Nu anser vi oss klara med det vi kan göra. Så förhoppningsvis kommer matta och väggar upp i badrummet i helgen.. Längtar😍

Idag hämtade syrran barnen lite tidigare så de har bakat pepparkakor och haft fest mer eller mindre. Så det var 2 st nöjda barn som var med i bilen hem. 

I lördags var vi i Oskarshamn och bowlade ett helt gäng och åt mat efter. 😘
Här är några av de som var med. Vi i väntan på bussen. 🙊

Imorgon väntar en ledig dag och troligtvis bio med barnen, mormor och Viggo♥️. 

Nu känns det som förkylningen äntligen går åt rätt håll. Snorigt men inte så hängig🙌.
Jag längtar verkligen till att börja träna igen. 

Stefan ska från och med nästa vecka börja vara föräldraledig på fredagar. Iallafall till säsongen är slut för iår. Verkligen skönt att man får mer tid för familjen och att Stefan får mer fritid ♥️.

Ciao avslutar med 2 bilder jag tog nu när jag hämtade barnen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vår vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0