Dop m.m🌾

Oj vad lÀnge sen jag skrev hÀr.
Detta Àr en snabb sammanfattning av de senaste tvÄ veckorna.

Vi har varit pĂ„ krĂ€ftskiva pĂ„ HanĂ„sa, dop, gjort Höstarrangemang, förnyat gymkortet, trĂ€nat, jobbat, mĂ„lat fönster och mycket annat skojâ˜ș.

I helgen var det dop för lilla Tyra i fĂ„gelfors. 
(null)

(null)
Tyra och hennes mormor Lena. 😍
(null)

Årets Höstarrangemang blev sĂ„ hĂ€r:
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Badrummet nere som varit pĂ„ paus Ă€r nu Ă€ntligen igĂ„ng igen. Jag har mĂ„lat fönster och fönsterkarmar (mĂ„ste dock skapa bort lite fĂ€rg pĂ„ fönsterglaset.🙈

Idag var Jocke hĂ€r för en omgĂ„ng till med spackel pĂ„ golvet😳😝. Han trodde det skulle behöva minst en gĂ„ng till för att fĂ„ det jĂ€mnt😅. (Jag har tappat rĂ€kningen av alla omgĂ„ngar med flytspackel😂.

SĂ„ hĂ€r blev hallen med nya mattan jag köpte pĂ„ rusta om jag kommer ihĂ„g rĂ€tt 😜
(null)
SĂ„ hĂ€r sĂ„g det ut innan. 
(null)

Nu kommer det bĂ€sta av allt. 
Efter jobbet i söndags (efter att jag varit och röstat) sĂ„ kom Jessica och vi bestĂ€llde en resa😍. Vi ska Ă„ka till Vietnamâ˜ș. SpĂ€nnande dĂ„ ingen av oss varit dĂ€r.  (null)
Annars har jag hĂ€ngt ganska mycket med denna fina mĂ€nniska. NĂ„gra promenader och gympass. 

Jag har trĂ€nat fredag, lördag, söndag och igĂ„r sĂ„ idag tar jag vila frĂ„n gymmet. â˜șïžđŸ™ŒđŸ»

Idag skulle jag jobbat till 18. Jag började vid kl. 13 och redan vid kl.14 ringde de frÄn rönnen och sa att Ebbe hade ont i magen. SÄ var bara att Äka och hÀmta barnen.

Nu hoppas jag bara att det var falskt alarm. Han mĂ„r redan bĂ€ttre sĂ„ vet inte var det va egentligen. 

Första gĂ„ngen jag fĂ„r vabba detta Ă„r om jag minns rĂ€tt. ❀




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0