Julbord

Jobb hela veckan och ledig helg IGEN!😄

I torsdags var jag pĂ„ julbord med mina Arbetskompisar. God mat och trevligt sĂ€llskap. 😘

Ifredags var jag pÄ julbord med Stefans arbete. Vi var pÄ grÀnsöslott i VÀstervik. Efter sov vi pÄ hotell. Riktigt skönt att fÄ ha egentid med min sambo utanför Högsby kommun. Var typ 3-4Är sedan sist.
Stefan och Simon.

Vi gick i allafall en svÀng pÄ stan igÄr och hittade en hel del.

Mycket klÀder blev det och Àven nÄgon julklapp och present.

KvÀllen spenderades med Elin, Joakim, Alfons, Sara, Freddy, Agnes,Vincent och vi. Vi Ät planka och till efterrÀtt blev det kladdkaka och saffrankladdkaka.

Ciao 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Mikkan

Denna blogg handlar om min familj och vÄr vardag i sin enkelhet.

RSS 2.0